Förlåt för jag inte skrivit på länge !

Heeej , nu var det ett bra himla tag sen jag skrev men har inte haft varken ork eller tid! . Och så är det ingen kul och skriva heller , verkar som ingen läser ju =/ . Men men , jag skriver väl ändå ! Kanske finns någon som läser Hihi .

 Ja som sagt nu när jag inte skrivit kanske en del undrar varför ? , jo det ska jag ta och berätta för er ! 
 Allting börja med i början av sommaren , jag fick öronproblem som har varit ett extremt HAT i mitt liv just nu så himla jobbigt! Så nu av slutet av Sommaren trodde jag att jag blev av med det med ikke sa Nicke jag fick tillbaka det förra veckan , så jag har inte varit i mitt bästa skick förra veckan och i helgen ! TACK VARE DET DÄRA FÖRBASKADE ÖRAT! I REALLY HATE IT ! . Ja vad har jag gjort under tiden jag inte jag har skrivit , Jo ingenting typ tvättat städat osv .Har inte haft så mycket och göra =/.. Har ju inte kunnat vara i skolan ens än gång , som sagt tack vara örat! . Happ vad händer till helgen ? Jadu tror jag ska på partaj , fast bara en stund tror jag syrran ska till Norrköping på krogen , så jag vill inte vara kvar själv på festen precis , men jag vet inte om Tillis skulle stanna kvar då kan man ju alltid stanna kvar med henne hon är alltid lika rolig (Nykter som Onykter ) =D .  Jaa vad ska jag mer göra i helgen ? . mhm plugga tror att jag har en del att ta igen :) .Men det är alltid skönt att plugga låta hjärnan arbeta ! Och så är det även skönt och plugga hemma där man kan sitta ifred där det är tyst och ingen kan störa! Typ som, ( kan jag få låna sudd ? )eller något sånt villket som stör mig extremt när man sitter i skolan och pluggar ! . 
  
  Nu sitter jag och vänta på att Ida ska komma hem fårn Ica , hon fick gå själv och handla idag , orkade verkligen inte följa med har svin ont i ryggen sen jag trimma gräsmattan ! :D haha ! Nej nu ska jag ta mig an och gå och diska sen får vi se vad som händer och sker här i livet helt enkelt ! .


  Seeeee Yaaaaaaaaaaa Suckers <3










Kommentarer

Postat av: Anonym

jag ville bara säga att jag läst din blogg hihihi //kram

Postat av: Nick

Jag läser :D hehe .. Hoppas jag får ha praktik nere vid er ! skulle va bra skojj :D:)hehe :P

Postat av: Nick

Jag läser :D hehe .. Hoppas jag får ha praktik nere vid er ! skulle va bra skojj :D:)hehe :P

Postat av: Mamma

Mamma läser oxå! puss o kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback