Hallooo : )

Hejsvejs : ) Idag känner jag mit på toppen humör =D som jag inte gjort dom senaste dagarna men vaknade tydligen på rätt sida idag .  Idag har jag inte gjort så mycket vakna till at det ringde på dörren och det var Tobbe och Kevin som kom förbi och hälsa på , hihi Kevin är ju bara för söt ! Haha . Tobbe sa att han hade pratat om mamma hela tiden , så dom tog sig an och kom förbi och hälsa på ! Tur de tycker jag faktiskt för det är ganska tråkigt och vara uta mosters gullunge så länge :P. Hihi . Sen har jag bara gjort de man ska göra , typ lagat mat osv !  Senare tog jag mig an och gick till Lotta och låna hennes BIKE ; ) så jag kunde cykla och handla till mig och Ida lite gotte hihi . !. Sen kolla jag oc Ida på en film som vi trodde skulle vara värelös men den var dunder bra ! Nyckeln till friheten hette den : ) skit bra faktiskt i början tänkte vi att den värkade skit kass , men sen vart den bara bättre och bättre ! Kolla på den det är ett tips för dom som inte sett den , både lite rolig och sorglig !  Nej nu ska jag och Ida ut och gå med Texas vi ska nog släppa honom lös i skogen om vi hittar något bra ställe där man kan släppa honom lös såklart ! = ) . 
  Ha det Bra Suckers :) .. <3  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback