Vad ska jag skriva ??

Alltså here gud vad jag är trött på allt och alla , eller a inte alla då men alla som inte berör mig på något sätt tex vänner familjen osv ..

 Hur kan det bli en sådan stor sak av någon som är så litet ?? Here gud bråka för en sådan sak dax och växa upp , ja ni kanske är vuxna men ta för f*n och börja bevisa det ist för att hålla på som två barnrumpor som inte får välling på länge ! Folk säger helt enkelt vad man tycker och tänker måste man ta åt sig av de ? Man måste helt enkelt tåla kritik!! Och gör man inte de så ska man inte blanda sig in i något! Alla har sina åsikter so what liksom ? Vem bryr sig , vad ska man göra åt saken ?? Om alla hade tagit åt sig av andras åsikter hur tror ni då världen hade sett ut ? då hade det fan varit 3 världskriget för länge sen .! Blir så himla trött på människor som tar åt sig av varenda liten sak man råka säga till dom? . Skrvier det en gå till TA INTE ÅT ER SÅ HIMLA MYCKET! Varenda människa har ett eget liv har sina egna åsikter varför bry sig i andra då??! . Det här kanske låter lite dumt men det är f'an sant tycker jag iaf , man ska vara en egosit och bara tänk på sig själv då kommer man nog längst här i livet ist för att sitta och lyssna på alla andras gojja hela tiden !!! Dock är ju jag inte så egoistig då men jag står för vad jag säger och vågar ta kretik !!  Så alla människor sitt inte hemma och ta skit snack och må dåligt över det är bara att gå vidare !! Lev livet i morgon kan de vara försent!!

Nej nu ska jag inte sitta här och babal men kände för att skriva ut mina agritioner lite ses och höres .



    Seeee Yaaa  :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback