SJUK =(

Hejsan , nu är man sjuk också har haft feber i två dagr men just nu är jag feber fri men det är tack vare alvedon har gåt på de i natt !! och tog nu i morse med. Happ så nu blire bara att sitta inne hela dagen och hela veckan :S Pappa sa att jag inte fick gå till skolan eftersom jag har haft så pass hög feber och för jag inte äter något har tappat hunger känslan helt!! Det enda jag kan är att dricka vatten eller något sånt . Men ska försöka ät något litet idag , annars får jag helt enkelt leva på vatten ^^ Jobbigt att vara sjuk det enda man gör är att ligga och sova !!  Nej nu ska jag vara osocial och lägga mig och sova ett tag känner mig lite tung i huvudet !!

Ha De Bra <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback