.

Ja då var jag tillbaka, mhm har inte så mkt att skriva jag har liksom inte haft tid att sitta här på länge !! Men vad har jag gjort det kan jag inte säga för det vet jag inte ens själv haha . ^^

Idag- ska jag kanske sova hos Syster2 Alltså Therese , fast bara kanske jag ska sova där för hon kanske ska sova hos Jonas! Men om hon inte ska sova där så ska jag sova hos henne a Jonas kommer då ockås säkert sova hos henne :D . Men de gör ju inget han är ju så rolig ändå och det är ju Tessa med hehe :D .
Om Inte Jag ska sova hos henne blir det att hitta på något Med Nicken :) Hehe han är ockås alltid lika go och glad !! 

 Imorgon- ska jag till Finspång och hjälpa Ida att städa ur lägenheten , mch efter vi gjort de ska vi till Tobbe och hämtar Kevin fy fan vad hemskt det kommer att bli , liksom att se pappa och son skiljas men turen är ju att dom kommer få träffas varanan helg iaf :) . Det är ju jätte bra !!  Men Man vet ju inte hur det blir längre fram ingen vet vad som kommer hända i framtiden !! 


(Tränna- Jag och Ida ska börja på gym när hon flyttar hit !! Då blir det hårdtränning , inget gott alls ska det bli jag ska verkligen köra stenhårt !! Och så ska jag försöka hinna med powerwalk varje dag :) . )

Helgen-Ja i helgen då blire att hjälpa syrran och På Lördag ska jag träffa min Elinor som kommer från göteborg :D Ska bli jätte kul vi ska ta en fika på stan och Kevin ska med mig så Ida får lite tid själv att fixa i nya lägenheten . Söndag ska jag laga mat till mig ida Christine och Nick , vi ska äta gott och sen kolla på film det blir rikgit roligt att umgås :) Och Kevin ska ju också vara med så klart <3

Nu- Nu ska jag duscha sen vet jag inte



 Seeee Yaaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback