Visp Visp Vispaaa :D

Heeeejssaaan :) Idag har jag klart ännut en skoldag var i Metoden idag vi fick lära oss göra massa såser , jag lyckades med alla förutom en jag skar den två gånger Attans också vad sur jag blev hehe ^^ .

Happ resten av dagen har bara varit lugn har tvättat lite och ja vad har jag mer gjort kollat på film .. Jag tror jag blivit filmnörd ^^Happ nu sitter jag här hmm vad ska jag skriva ?? . Ööö hjärnstillestånd hehe !! ´
 Jag tror iaf jag ska slänga mig i sängen och kolla lite fiiilm Fiilm :D . I morgon är det ju ännu en till skola dag men är ju tvungen som sagt vill ju ha jobb när jag gått klart skolan !! De kommer nog gå fort HOPPAS JAG . !!  Nu sätter jag punkt.  
 
   Seeee yaaa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback