Sorry Länge sen nu =/

Ja hejsan nu var det ett tag sen förlåt mig för de :) , är lite slarvig på den fronten !!

Ja vad har hänt under den hära långa tiden ? , Inte så mkt har haft feber till och från i 2 veckors tid som slutade med att jag hamnade på akuten , där fick jag resultatet att jag hade en virus i mitt skelett orsaken till min feber !!. Sen har jag typ bara varit hemma och tagit det lungt har inte orkat skolan på ett tag nu men nu har jag tagit mig i kragen och gåt i skolan och börjat sköta mig igen Jag är duktig:) Hehe . Sen har jag typ hjälpt Ida och Kevin att flyttat till dalarna , det var ganska drygt men det var de värt
<3 !!  Ja vad har jag mer gjort jo har haft inflytningsfest för syrran som slutade så himla bra på natten !! OR NOT !! :) Hehe så kan de gå om inte haspen sitter på!!


Ja nej nu har jag ingen lust att skriva mer ska ner i tvättstugan och slänga in en till maskin tvätt :)  

Ha det Bra Puss


Kommentarer

Postat av: Ida

Du har hjälpt mig mycket gumman , är evigt tacksam för de <3<3 Jag o Kevin älskar dig !!

Postat av: Mathilda

Taack så jätte mkt. miss you.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback