Rah muh muh GaGa ohh lala

Jha då var de Söndag veckorna går Så himla fort jag hinner ju inte ens med allt som jag ska göra , aja huvudsaken är att jag är klar med mitt arbete som ska till svenska och livmedel och jag har pluggat hela helgen med det så hoppas på höga betyg har satsat högt iaf gjort mitt bästa :D
 Happ då är det skola i morgon då ska nog stå i kök i morgon med hoppas bara jag inte måste servera då skiter jag i det aldrig jag kommer göra de fy fan vad pinsamt hehe ^ Eller a kanske kanske kommer försöka jag vet inte :P heh det visar sig om jag ska ens vara där i morgon :)  Idag kanske de blir att hitta på något med Nickiiiboooy hehe , om ha orkar vill säga !!

 Vill att Ida ska åka hem från kopparberg nu så jag kan få åka hem till henne bajs tröök utan henne och Kevin =/ Saknar dom , aja men får stå ut hehe ^^ Ja justi saknar Börni med hehe ^^ 
 

Nej nu ni nu ska jag kolla på film och myspysa lite för mig själv (A) .

Seee yaaaa

                                                        GaGA Ohh Lala






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback