Idag..!!?!!

Haaalllooj : ) Ja idag har jag varit i skolan och idag har det varit en lugn dag i skolan fick sluta tidigt för våran sista lärare är sjuk !! Så det var skönt att vara hemma lite tidigar för en gångs skull ist för att komma hem vid en halv fem fem om inte senare :S , Jajustja måste bara påpeka en sak att min matte lärare är riktigt knäpp fyy och blää vad jag stör mig på honom tål han inte alltså !!! Idag tex jag har fåt en lättare bok i matte av carpe men enligt han får jag inte ha den fast att jag klarar det bättre ,prov och så förstår jag lättar när jag pluggar i den boken , i min första bok fattar jag ingenting alltså !! Men han verkade inte få in det i sin ärthjärna så jag gick och pratade med min klassföreståndare ist så han skulle snacka med min mattelärare ,åhh gud att det finns folk som han jag tänkte nästan dunka matteboken i huvet på han !! Hhaha han är skapligt stöörd !! 
 
Happ när jag kom hem har jag inte gjort något spec bara kollat på film och tagit det lugnt hehe , som sagt man är ganska slut efter skolan !!! .  Nu sitter jag här och skriver och väntar på att andra avenyn ska börja :D hehe hoppas man får se mycket av min idol greger idag <3 haha Han är lugnt roligaste och bäst i hela programet !! (vd redig ledig) haha !!! Nej nu börjar jag bli övertrött så nu måste jag gå ut och ta en nypa frisk luft så inte min hjärna sprängs snart ^^ hehe .
Seees Puuuuussss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback