Go Kvällens :)

Heeeejsaaan , idag har det varit en stressad dag i skolan !! Var i köket och snacka om att det var stress stress stress haha ^^  Men jag stod ut som tur var . Mhm nu sitter jag här och har precis kommit till pappa , har ju varit hos ida hela veckan se om jag åker dit på Söndag igen : )  Happ sen har jag pluggat lite ska forsätta med det sen orkar inte nu riktigt !

Ska kolla på Idol ikv helt ensam ingen som hade tid att va idag antingen var dom sjuka eller borta ähh vara ensam kan vara skönt i bland eller vad sägs ? :)  Nej nu ska jag gå ut och ta friskt luft håller på att dö av värme slag !! Se och Höres 


PussPussPussPusss<3


Kommentarer

Postat av: Ida

Åh gumman , jag saknar dig ! Tomt det blir direkt utan dig . Hur ska jag kunna sova inatt ? ... Hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback