Till min kära systerson Kevin <3



Det hära inläget kommer endast vara till min underbara systerson därför han hr varit borta i 2 veckor och har saknat han så mycket så nu är han hemma igen så vill sriva om min starka kärlek till honom :)
Happ allt började med att min syster Ida berättade för mig att hon väntade barn, och jag var överlycklig guud tänkte jag ska Ida verkligen få barn ? Så underbart hon kommer bli en super bra mamma . Men sen tänkte jag på allt negativ vad som kommer hände kommer hon verkligen klara det ? Och jaa nu sitterjag här och skriver ca 1,5 år efter kevins födsel och aa ja ida blev en super mamma tkr hon sköter Kevin utmärkt hon ger han verkligen mycket kärlek , ochjag ger han också mycket kärlek känns precis som han är min egna son fast han inte är de . Han är nog den mest underbaraste systersonen i hela världen (och engla och william) Men som jag skrev i början så ä det hära till kevin . Men iaf han är så himla gullig kan inte beskriva med ord vad glad jag vart när jag fick bilden på han när han kom till världen , jag började gråta direkt vart helt varmt i mitt hjärta det enda jag hade i mitt huvudet var att gud han är nog det finaste jag sett , vilken ögonsten !! Han är såå himla snäll också skulle kunna riskera mitt liv för honom lätt alltså för han verkligen guld värld, är det bästa som har hänt mig har aldrig varit så glad när han är i min närhet , speciellt när han gosar med mig haan är verkligen good . !! Önskar han all lycka i världen han är verkligen en människa som lyser upp mina dagar och som får mig att le , han är helt underbar på alla sätt . Jag skriver precis som han är min son men det känns precis som de för jag har ALLTID ALLTID älskat honom och gett han mycket kärlek ja han är den bästa .

William och Engla är ocksåa mina små ögonstenar <3 

 Jag Älskar Dig Kevin Du Är Min Prins <3 Puss och kram din egna speciella moster Fiiia <3<3<3


Kommentarer

Postat av: Ida

Postat av: Ida

Åh gumman vad fint skrivet !! Du är världens bästa moster , vi älskar dig <3<3 !! Du är underbar .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback