Saknar!

Go kväll , idag har det inte hänt så mkt jag och ida har inte varit ute och gåt med Effa och Milo , vi orkade inte vi har tvättat ist :P... Jag vill bara säga att jagn saknar mina vänner och familj som jag har i Dalarna jag saknar dom grymt mycket ! Får tvinga ner mina vänner hit så vi kan träffas =D och min familj så klart då ! Men dom behöver inte ens fråga om dom får komma hit för min familj är alltid välkommen hem till mig och Ida . I morgn är det skola ska bli skojsigt att få träffa lite nytt folk och kanske skaffa lite nya vänner =D Får ersätta mina gammla med nya vänner haha nej då , kommer  aldriga att glömma mina vänner ! Nej nu ska orkar jag inte skriva mer , Ida och Sofie ska gå och handla nå gotte åt mig =D Är så sugen hah  , nej nu säger jag hej då !

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge !

Puss och kram Suckers!


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag saknar dig också. och du får inte alls byta ut mig , iaf inte helt ;)

Postat av: Anonym

Nej gumman jag ska inte byta ut dig ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback