Imorgon ?

I morgon börjar skolan undrar om det kommer att bli roligt eller fall att det blir värdelöst ? , Jag hoppas att det kommer bli roligt och att dom 3 åren kommer gå fort ! . Men nu har jag ju min syster och en jätte cool kompis Frida där så jag behöver ju inte vara orolig för att vara ensam , hihi :) .
Idag ska jag och Ida gå ut och gå med Effa och Milo , sen lämna busungen hos sin far =/ som kommer bli väldigt tomt här hemma ! Är ju ganska van att vakna till han att han sitter på mig och skrattar men nu kommer man inte få se röken av han på en hel vecka . Men det kommer nog att gå fort =D , Sen ska jag och Ida hem och tvätta tvätta och tvätta , och koppla in vårat bioljud så vi kan börja dunka musik :D hehe , om vi fattar oss på hur man gör , som sagt jag och Ida är lite trög fattade haha . !
Ska Duscha nu skriver kanske något mer inlägg senare idag ! . Måste bara säga att jag och Ida har blivit förälskade i låten Is That Alright ! SÅ himla bra .
  

Hejsvejs Suckers ! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback