Heej :)

Haloo , kom nyss hem från skola , jaa och idag har det varit lika kul som alla andra dagar trivs jätte bra om jag får säga ! SPBF1 ist the best :D .. hehe , Idag ska jag , Ida och Sofie göra lasange tsm GOTT ! . =D  I morgon är det idrott i skolan som jag tror att det kommer gå bra , har ju som sagt inte varit med på idrott så himla mycket kanske några få gånger sen i sjuan , så får se hur de kommer gå men som sagt har ju syrran och Frida nu <3 
 I morse guud vad trött jag var , tur att jag och Ida hann med bussen annars hade vi kommit försent och det hade varit riktigt PINSAMT ! . Men nu börjar jag nog vänja mig mera och mer att kliva upp på morgonen , och det har varit så himla svårt förut eftersom jag inte brydde mig i skolan då , och då strunta jag i om jag kom försent , men nu springer man till lektionerna för att INTE komma försent ! så var det ju ej förr då kunde man komma nästan tio min innan lektionen var slut och då var det inge pinsamt , tur att jag har vuxit som persson och förstår nu hur viktigt det är med skolan ! Hade jag inte vuxit som persson och mognat till mig hade jag nog ens aldrig ens sökt till gymnasiumet ,  Men som sagt jag har nog min mamma och tacka för att jag vart och förstå i slutet av nian att skolan var verkligen så himla viktig! Så Tack mor det var du som gjorde så jag vart och fatta och mogna till ! Utan din hjälp hade jag blivit en A-lagare som sitter på Centrum med en öl i handen varje dag och lukat skit ! . Jaa så klart pappa har ju också hjälpt mej eller ja hela min familj hjälpte ju mig men speciellt mamma , såå TACK hela familjen ! .   Så nu ska jag gå ut dom hära tre åren men super bra betyg inte ett enda IG ska jag ha har satsat på VG i alla ämnen nu och kanske några MVG, Men jag tror iaf att det kommer gå skit bra ! .  Jag älskar fan skolan nu riktigt kul =D . Nej nu ska jag inte skriva mer om det hära ! , Jo iaf på Fredag ska jag på Party nice som bara den ! =D Hos kompisen Frida och hennes kille Micke ska bli kul som fan , Jaja nej nu ska jag nog hitta på något annat än att sittahär och skriva ! Jaja vi ses .

  Puss Och Kram Suckers !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback