Första dagen i skolan avklarad !

Hallo , Idag har jag varit i skolan , som gick hur bra som helst ! Vi är bara tio styckna i klassen =D haha , Och snacka om slappt schemma vi har sovmorgon varje dag förutom Torsdag och typ bara 3 eller 4 lektioner varje dag ! . Dom hära 3 åren kommer nog att gå fort . Jag Ida och Frida kommer lätt att vara klassens pajaser , haha . Dom andra i klassen verkar vara riktiga pluggisar . =D  Och på tal om skolan fy vilken stor skola , typ dubbelt så stor än vad parkskolan är ! Jag kommer nog att virra bort mej ett antal gånger ! .
 När jag och Ida kom hem så åt vi nudlar sen hoppa vi ner i sängen och sov till typ nu , såå sköönt ! 
Så jaa då vet ni hur min dag har varit idag , ska snart ut och gå med lilla gubben Texas ( Idas hund) hihi.


  Hej då Suckers !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback